TV in a card denkt hiermee de direct mail markt op zijn kop te kunnen zetten.

TV in een briefkaart

Waarom zou je een kaartje sturen als je ook een complete miniatuur videoinstallatie in een kaart kan stoppen?

TV in a card denkt hiermee de direct mail markt op zijn kop te kunnen zetten.
TV in a card denkt hiermee de direct mail markt op zijn kop te kunnen zetten.

Een plaatje zegt meer dan duizend woorden, vinden veel mensen, en een bewegend beeld natuurlijk nog meer. Het Brits bedrijfje van Russell Lawley-Gibbs en Robert Green probeert ondernemingen over te halen, hun uitgekauwde productfolders te vervangen door bewegend beeld.

Indruk maken zal het in ieder geval zeker. De standaard TV-kaart bestaat uit een A4-map met hierin een 11 centimeter doorsnede, 16:9  LCD-schermpje met een resolutie van 320 x 240 pixels. Ook ingebouwd is een compleet afspeelsysteem en voldoende geheugen voor een half uur video. naar wens uit te breiden tot drie en een half uur. Veel mediadeskundigen voorzien een tijdperk waarin ook kranten en boeken bewegende video’s zullen bevatten. Dit bedrijf lijkt alvast een voorschotje te hebben genomen op die tijd.

Wil je het goed maken met je ex of hem/haar juist stikjaloers maken? De kaarten zijn over niet al te lange tijd ook voor particulieren voor 55 Engelse pond te verkrijgen bij TV in a Card.

3 reacties op “TV in een briefkaart”

Laat een reactie achter